Välkommen till landet av idioter

Såå alla glada puckon, ni som faktiskt valde att rösta på SD eller ens sympatiserar lite lite lite med vad de står för och sedan säger att ni inte är främlingsfientliga eller rasister - ni måste vara så sjukt nöjda med att få in riktiga smart ass in i riksdagen! Jag menar, vem vill inte ha William Petzäll i riksdagen? Han som verkar så sjukt smart och duktig, han som vill "skicka ut" alla invandrare som lever på bidrag och som inte sköter sig medan han själv verkar slita hårt för att leva.

Eller vad sa vi nu? Sliter hårt för att leva på oss andra!? Ja just det, så var det ja.

Sedan har vi ännu en smart SD-politiker, Marie-Louise, hon den smarta som väljer att skriva sina åsikter på Facebook och sedan undra varför folk hyser agg mot henne. Ja du, din lilla hagga, hade du bara använt din hjärna både en och två gånger så kanske du kunde inse själv varför folk inte gillar dig.

 

Så grattis Sverige, ert nya favorit parti har talat.

 

//Malinblond - ogillar att SD-politiker lever av mina skattepengar

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SD är såna som åker i bussen på helgkvällarna som man bara väntar på att busschafören ska kasta ut.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-09-27 @ 16:47:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0