F A I L på en söndag

Ja, Göteborg och söndag. Börjar bli lite av en tradition i mitt liv, vilket jag absolut inte tackar nej till alls. Åkte hem till N och vi drog senare vidare mot Järntorget för att möta upp Gubblund med vänner på Dubliners. Det blev en kort visit på Dubliners med äckelshot som innehöll flaggpunch, gameldansk och en droppe rödvin. Hej och hå, där satte vi ribban. Gubblund var redan för full och jag gick med på ett vad, jag trodde lätt att jag skulle vinna men icke. Idag vaknade jag 1000 kr fattigare. Jag får ta den.

Lite ont i öronen, lite tjock i halsen - men hey hey hey, vem har tid att lipa?
Solen skiner faktiskt lite, blåser som fan, men gick en promenad här innan på Hisingen. Jag har ju till och med börjat att hitta här nu. Rätt bra av mig. Jag borde flytta typ nu, men jag fortsätter min jakt på lägenhet.

För övrigt: Söndag är det nya lördag, kött är gött och livet är just nu jävligt bra.

Hej då
//Malinblond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0