Tjockmalin och Tröttbecca

Okej okej, helgen har gått i ett tecken, eller nej två;

1. Alkohol, vad vore livet utan rusningsdrycken? Inte så kul. Man blir bara pluffsigare och pluffsigare, mer oren hy och man mår mer kass dagen efter är någonsin. Vad gör det, bara man har kul! Alkoholisten har talat.

2. Flötmat, fredag var coolers... Mest alkohol. Lördags åt jag på Max, drack mycket alkohol och vakna i morse. Tryckte i mig flötiga mackor med stektägg och ost samt en fetispizza från Valentino och sjungt mycket onyttig dryck.

Gotta love life!

Jag är bara tjock och sväller mer och mer medan Beccasur bara sover. Stackarn. Utarbetad? Troligtvis.
Inte piggast i stan idag jag heller, veckan får visa en annan sida. Bokat 4 spinningpass och ska jobba varje dag utom torsdag. Yay?!

Nej nu mer soffläge.

Jag jäser och mår illa.
//Malinblond - tjock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0