Tjock vs Spinning

Ja, det är dag igen. Jag är trött på att min kondition suger.
Jag fick ett ryck idag och har bokat in 3 spinning pass bara denna veckan med start om 62 min, heja mig. Har inte heller rökt på hela dagen, bara för att. Ska i alla fall försöka bättra mig så att jag inte dör innan 40 år. Annars lär jag få både skrumplever, lungcancer och fetma, sjukt osexigt så man får ju försöka.

Spinning som sagt, önska mig lycka till. Har inte suttit på en spinnincykel på 2 månader, det vill säga att min rumpa kommer hata mig ett tag framöver, men sure - jag kan ta det. När jag får fast rumpa och inte lika slapp mage så lipar jag nog inte mer.

Ta en till bulle.... Tjockis!

//Malinblond - ännu ett försök till nya nyttiga livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0