inte så rolig tjej. alls.

det är höst nu. eller ja, vinter för den som är petig med tanke på hur jävla kallt det redan är. och ja, värre blir det. har hört folk säga att det ska bli den kallaste vintern på 100 år. ehh?! seriöst. emigrera??
helt ärligt vet jag inte om jag kommer att palla en likadan (eller värre) vinter som vi hade sist. det var hemskt! det varade i en hel evighet. och det var så kallt och mörkt.
-
trött. jämt. spelar fan i mig inte någon roll hur längre jag sover, jag fixar inte att vara vaken. har varit så några veckor nu och det känns som att det blir värre. skulle hem till fröken E igår för vin och tjöt men somnade och vaknade inte förens bra många timmar senare. för att bara gå och lägga sig igen. kul tjej. verkligen.
-beccasur - sömnproblem, åt andra hållet nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0