Bra start på dagen... Eller?

Okej okej okej, hade jag fått bestämma så hade jag bara lagt mig under täcket igen. Började dagen sådär jävla bra genom att spilla kaffe på min annars ganska så jättevita matta i vardagsrummet. Tack för den. Inte nog med det så lyckades jag bita mig i tungan så det pulserar i hela käften.
Vem säger att det finns en gud? Fuck off and die säger jag, någon vill mig illa.

Onsdag hela dagen, arbete från 14-21.30 och jag hoppas på en lugn kväll speciellt eftersom jag går på någon form av sopp/shake diet ytterligare några dagar, kanske det dummaste jag har gjort någonsin! Utvärdering sker efter jag är klar med dieten/detoxen/whatever... Denna så kallade diet (?) gör att mitt humör svajar mer än vanligt, sedan tror jag att jag har pms på väg med. Charmigt, verkligen!

För övrigt: jag har träningsvärk i låren, jag saknar N, längtar till helgen, tar mig ytterligare en kopp kaffe i brist på annat, har drömt mardröm i natt igen och saknar att umgåsmed Beccasur.

Mer musik, sedan sätta upp håret i en toffs och ta på sig kläder and off to work!

//Malinblond - Lucifer, Lucifer, Lucifer, Lucifer, who's been waiting on you


Demon eyes and demons do
Wait until you come through
To be our leader
We've been waiting on you
For you

They don't need to
They'll scare it's true
I think of demons for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0