Bloggkoll

Ja alltså, nu är jag inget stort fan av bloggar. Inte ens vår egna blogg, bara skönt att ordbajsa. Det sjuka är att folk ändå kommer in och läser.
Jag följer bara en blogg, på riktigt. och det är den mest störtsköna bruden i lilla landet lagom - Mia Skäringer. Kvinnan med både, hjärna och hjärta och framförallt humor och självdistans. Den som inte läst hennes blogg, tänk om tänk rätt. Om ni inte hittar den så här: http://blogg.yourlife.nu/avig-maria/, varsågod och läs.

Och har ni inte läst boken, läs den (Dyngkåt och precis hur helig som helst). Jag skratta så jag grät samtidigt som jag kunde se mig själv. Great minds think alike, som vi alla vet.

Ska iväg till jobbet nu. Sjukt opepp med en cpförkyldning, men jag klagar inte. Har handlat upp halva apoteket. Jag ska inte bli sjuk.
Fredag och jag kunde inte bry mig mindre, minus all fin snö som blev till slaskattack. Kul. Skitsverige som bara slaskar bort det som faktiskt är bra. Det kan jag skriva mer om en annan dag.

Okej okej, jobb sa jag.
//Maalinen - I don't care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0