Måndag morgon varje morgon!

Jaaao, måndag igen.
Helgen var bra trots jobb... Mitt hjärta var här och tog hand om mig och hur kan man ogilla det?
Veckan består av en del händelser... Men skam den som ger sig! Helgen består av en skön 50-tals fest med jobbet. Sedan väntar ytterligare en jobbvecka för att räkna ner till jag får åka till Gbg.

I övrigt är jag trött på detta väder - ge mig antingen massa snö och sol eller så spolar vi frammåt och får härlig svensk sommar med sol och uteserveringar och parkhäng. Jag väljer alternativ två.
Vardagssörjan är brutal, men med lite telefonkontakt med vänner som man knappast hinner träffa så går allt lite lättare.

Nej. Nu ska jag åka och hämta min nya kärlek i väsksamlingen, min Chanel som ligger så fint och väntar på mig. Helt plötsligt blev tråkig måndag lite roligare

//M - väskfreak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0