vinfull men nu vet jag!

jag må vara vinfull. visst. det är jag. och ja det är mitt i veckan. det är tisdag. jag vet. och jag skiter i det. jag skiter fullständigt i vilken dag det är. tisdag, fredag eller onsdag. sak samma och ge mig vinet istället för och vara pretto. jag orkar, verkligen inte orkar med folk som är pretto.
är man pretto så lever man inte all in. så är det. och kom inte och säg att jag har fel.
jag vet att jag kommer vara och är okej. önskar dock att jag visste det för ja, 14 dagar sen. men nu får man inte allt i livet.
det är dock mindre viktigt. det viktiga är att är och kommer vara ok. svårare än så är det inte.

jag har blivit av med en tallrik för 80 kr från indiska. lite förvånad faktiskt. jag vet att jag borde veta bättre men jag är faktiskt förvånad. jag menar, på riktigt, det är en jävla tallrik. och den är min. orka bråka om en tallrik. jag orkar inte det men jag är inte mindre förvånad för det. fin var den med!
beccasur - äger en tallrik mindre idag. och så är det.

Kommentarer
Postat av: Martin (Antagligen idioten o allt annat)

Jag skall kolla igen efter din tallrik idag. För om det är så att jag har den så vill jag inte ha den för den var ful.



2010-05-05 @ 07:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0