T R A D E R A och idioti

Okej, nu har jag - Malinblond- skaffat mig traderakonto.
Jag har länge tvivlat inför detta då jag vet hur lätt jag har för att klicka och handla.
Jag ska sälja uväg lite saker nu, måste tömma iväg linnen, t-shirtar, skjortor och klänningar. Jag säljer lite, jag K Ö P E R mycket.
Så Beccasur som har hållt på med Tradera i evigheter - jag förstår nu varför.
Det är en drog.

Dock har jag kammat hem två apsnygga klänningar.
På bild är de snygga i alla fall.
Jag hoppas att det är värt pengarna!

Galet.

Sedan kommer vi till idiotin.
Folk (läs vissa killar) är fan inte kloka i huvudet.
Nej nej nej nej, ta mig fan nej.
INTE OKEJ!

Jag säger upp mig själv från allt som har med känslor att göra för framtiden.

//Malinblond - Tradera addicted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0