Städ

Fy faen, finns det något tråkigare?
Min lediga dag och man har städat som en tok.
Jag har ju ingenstans att lägga mina saker - GE MIG 1 JUNI NU!
All in på att flytta så man får plats med sig själv och sina grejer.

Har kollat runt och hittat massa snyggt som ska inhandlas.
Sedan är det bra att flytta - man rensar ut massa skit som man absolut inte behöver som bara sparas på hög utan nytta.

Dagen har spenderats med musik i öronen och nu sitter jag bara och stirrar efter att ha städat och grejat.
Måste förbereda Tradera-sakerna för i morgon med.
Jättekul att sälja massa, jobbigt att packa och skicka.
Beccasur är så jävla snäll att hon hjälper mig.
Så jag går till hennes jobb i morgon efter mitt - styra upp frakt och helvete.
Lika bra att fixa adresser och så ikväll så man är klar.
Dock blir jag less på de asen som köper utan att betala, idioter.
De borde blockas direkt.

Sedan har jag ett tomt kylskåp som borde fyllas på.
Jag kanske skulle ta och handla lite ikväll?
Orkar jag?
Kanske är lika bra så man kan äta lite i dagarna...
ÅHHH vad jobbigt.

//Malinblond - lyssnar på Bob Dylan och sjunger med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0