Sömnlös i Borås.. (mer romantiskt än så blev det inte)


Sömnlös i Borås sa vi ja!
Jag är ju sjukligt trött, påsar under ögonen som kan få vem som helst att bli rädd, zombie brud deluxe, men inte kan jag sova.
Ligger i sängen, testat det där med läsa, kolla film och bara försöka sova.
I c k e !
Fan, jag behöver faktiskt några skönhetstimmar på riktigt.

Det här med att länka bloggen på Facebook lockar besökare, haha era suckers. Från 20 till 83 på bara en kvart, och det ökar... Nu kan bara inte låta bli. Men det är bra.

Jag hittade några böcker som jag ska köpa på DesignTorget i Gbg. Den bästa av alla var en svart snygg bok med titeln "Allt män vet om kvinnor". Har nog aldrig hittat en bok som stämmer så jävla bra, för den var tom. Att jag och Beccasur inte trilla av pinnen i asgarv inne i butiken. Kul att det kan roa någon liksom.
Sedan fanns det några till som är ett måste i mitt blivande nya hem. Jag har föresten fått hem kontraktet! Nu kan inget stoppa mig.

På tal om att bli road.
Göteborg igår bjöd ju på hotellfrukost a la Avalon. Som vi tjatat om denna jävla frukost. Okej, den såg god ut, men fick vi oss något? Knappast. All juice i drickabaren fick de fylla på, sedan pilla vi lite i äggröran, baconet, köttbullarna, brödet och frukten.
Sammanfattningsvis kan jag säga att vi troligtvis fortfarande var fulla när vi åt.
Damen i rött, bordet brevid, satt och smyg lyssnade på våran konverastion och när vi asgarva så asgarva hon. TUR att man kan roa andra. Sedan hade vi den trevliga killen i receptionen som log så snällt hela tiden, som även tyckte att vi skulle stanna en natt tillo och sova. Haha, så fräscha var vi när vi checka ut.

Bästa av allt var Beccasurs sociala kompetens i hissen. Stackars kille som jobba som kom in i hissen.. "Här lukta det gott..." (syfta på parfymen)
Beccasur blev galet talförd och börja prata om precis allt och inget på en och samma gång. Det är därför hon är min vän.
Våran konversation igår bestod inte av så mycket heller..
Mest så sa någon något, den andra hörde inte, frågade om frågan och den första uppfattade inte heller. Ni förstår att det är smart 1 & 2 som har varit i farten igen va.

Beccasur: "mummel mummel mummel?"
Malinblond: "vaaa?"
Beccasur: "eehm, va?"
Malinblond: "känns som det där precis gick i eko?!"
Beccasur: "eko?"
Malinblond: "jag fattar inget"
Beccasur: "eller, va?"
(Sedan brister vi ut i asgarv, får röda damen att skratta lika mycket samt att vi inte får fram ord på 5 minuter för tårarna rinner.)

Nu ska jag faktiskt släcka ner helt.
Bara ligga och stirra till jag somnar.
Sov morgon i morgon - så jävla gött.



//Malinblond - fuck you, i won't do what you tell me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0