Snörvel

Okeeeej, igår jobba jag dubbla pass, solen strålade och solen gjorde många blekfeta svenskar bruna.
Jag satt inlåst på avdelning 4 och gick ut 10 minuter lite då och då.
Idag är jag ledig, vart fan är solen?
VA?!
Typiskt... Solarieöarna väntar den dagen min jävla hosa väljer att försvinna från min kropp.

Ja, inte nog med att jag snörvlar och hostar, Beccasur har åkt på samma skit. Två pigga tjejer som intar Avalon hotel på fredag? Hoppas man blir lite fräschare i dagarna. Sova, vatten och sova lite mer så¨ska det nog ge med sig.

Jag längtar längtar läääääängtar till 1 juni. Jag flyttar. Äntligen får jag min lilla 2:a, bra nära jobbet men ändå centralt. Dyrt - ja! Värt - ännu mer J A !
Det blir egen liten altan där man kan grilla lite, ett kök som jag kan sitta i - som jag längtat! Jag ska ha bjudningar bara för att jag kan och får plats med folk.

Just nu ser jag grymt mycket fram mot helgen och dess galenskap. Beccasur och jag all in i Gbg fredag. Lördag blir det traditionell fylla och idioti med jobbet (avd 1 och avd 4) som kommer sluta eeehm haaa, som det bara kan göra när psykpersonal festar :) Och söndag ska jag och vännen H ställa oss framför kameran för Lisa som jobbar med sin fotobok/utställning. Måndagen, ja då ska jag fan sova....

Nu ska jag rensa ur garderoben för att slänga upp lite kläder på Tradera. KÖP!
Väntar in Beccasur som ska dricka kaffe med mig.
Idag kommer även folket hem från New York, gött.

//Malinblond - måndag morgon varje morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0