Pack

Idag har jag börjat att packa ner mitt liv i kartonger.
Flyttar i helgen, jag längtar till min nya lägenhet - men fört bo hemma hos mamma och pappa ett par dagar. Jag vill göra fint hemma NU NU NU NU!
Jag är kär i min nya lägenhet.

Igår träffades vi och drack öl/cider i solen, sedan kom åska och regn och vi gick åt varsitt håll. Bästa med sommaren att man spontanträffas mer än övriga året. Man orkar liksom träffas trots att man är sliten och trött, bara för att man kan sitta ute och inte gömma sig i kläder och frysa inomhus.

Ikväll skulle vi gått på promenad några vänner, b.la jag och Beccasur, men nej. Jag ska till Nettan som grejar med min axel, fick ändra tid från 15.00 till 19.00 men det är ju okej, bara jag får hjälp.

Annars är det bra.
Sol och varmt, jag är kär i sommaren.
Jag längtar till mer sommarhäng och sommarkänslor.

All in på alla mina nya klänningar och saker med.
Och hoppas att min beställning via Tompa går igenom - då blir jag en lycklig tjej_86.
Chanel eller Dior, den som lever får se.

Nu mer kaffe, mer pack och mer musik.

Love // Malinblond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0