Jag blir så trött....

Tror ni att yrseln har släppt?
NÄE!
Tror ni hostan försvinner?
NÄE!
Tror ni jag har fått tillbaka min feber?
J A A A A !

Ringde till vårdcentralen idag (igen....) och fråga vad jag ska ta mig till. Sjukskriva mig 2 veckor fick jag som svar - knappast troligt. Går det inte över och hänger kvar på måndag ska jag återkomma.
Tillsvidare = egen vård i form av vatten, sömn, vila och alvedon.
Kul jul.
Jag som skulle träna idag.
Skit.

Annars så är jag trött på hur folk beter sig.
Man kan inte säga en sak, göra en annan och sen skylla i från sig och dessutom bli arg för något man inte har anledning att bli arg över.
Hur tänker man då?
Jag bara undrar...

Näe jag får ännu mer ont i huvudet av att tänka.


Nu te, mjukiskläder, lite tv och alvedon för att snart sova och försöka få en bra sömn då jag sov ca: 3 timmar i natt. Pigg!?

Jag har tankar om jobb med... Ska söka - bara för att.
Man kan ju bara få ett nej. Förhoppningsvis får jag fortsatt på nuvarande arbetet - men man kan ju alltid göra en chansning i fall man inte får fast.

Annars har jag fått hjälp av Beccasur med Tradera idag och säljer iväg mer och mer på mina stackars grejer - dock jävligt kul! Pengar till nya möbler. Ja tack.

// Malinblond - brrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0