götlabööörg

i torsdags var jag och n i götlabörg för och dricka massa och kolla på high hats. med lite nervositet åkte jag dit. nervös med all rätta faktiskt. har varit på väg och kolla på dem några gånger. utan och lyckas kan jag säga. fyllecell, bråk, däckning innan 23 och tatueringar som jag inte kommit ihåg att jag gjort har det blivit istället för att se dem. men denna gången gick det alltså bra. och de var riktigt bra live med. så jag är nöjd.
men jag mådde helt sjukt kasst igår. all in på mjukis och soffa. all heder till de som orkade festa vidare dagen efter. jag är för gammal för två dagar i rad. det är bara och inse. festa, vilodag och så festa igen. det fixar jag. än så länge.
och eftersom det var vilodag igår blir det all in idag igen. så mår man som man förtjänar i morgon igen.
beccasur - dansar vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0