Felsms är det bästa...

Hittat på felsms.com


"Till: Pappa
Sms: Va fan va det kliar mellan benen när man är nyrakad. Hur löser du de?
Svar: Det där får du prata med mamma om. Inte kan jag sånt. Säg att jag kommer hem vid fem.

Förklaring: Ville fråga min vän men frågade pappa istället. Fy fan så pinsamt det var. Jag åt inte middag tillsammans med dem den kvällen.

/AAA"

"Till: Ronny (Lärare)
Sms: Fredrik, jag har köpt en ny elvisp!
Svar: Är det fin?

Förklaring: Jag satt utanför Onoff med min nya elvisp. Överlycklig. Jag var nog så glad att jag inte riktigt visste vad jag gjorde så jag tryckte på Ronny istället för Fredrik i min feta IPhone. Fattar ni hur knepigt detta är?

/Mackan"



Hahaha, fy fan vad bäst.
//Malinblond -lägger sig i sängen och skrattar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0