din jävla idiot

du är så jävla bra på att ljuga så jag tror fan inte att du ens är medveten om att du ljuger längre. dina lögner är din sanning. men det spelar ingen roll. det är fortfarande lögner.
det är aldrig kul när folk ljuger men när du gör det så ofta och mycket så vet man till slut inte vad som är sant och inte. och det spelar väl ingen roll. för du är en idiot.
du är inte värd att ens bli arg över. du kan ta dina jävla lögner och dra åt helvete. du är så in i helvete skenhelig att hälften hade räckt.
jag hoppas att det är så att det finns karma på riktigt för då är det så in i helvete kört för dig. det räcker nu. här går gränsen och jag vet att jag borde dragit den för längesen men bättre sent än aldrig.
får jag själv bestämma så kommer vi aldrig mer varken ses eller pratas vid för det är du fan i mig inte värd.
beccasur - så in i helvete trött på dig

Kommentarer
Postat av: Pretto!

Hahahah bara Liiiite liiite arg va !!!

bra där =)

2010-05-17 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0