Det stavas K A F F E !

Vad hade jag gjort uten mitt kaffe på morgonen?
Det är kaffet som typ får mig att må bra, konstigt nog. Beroende? - Ja!
Men det är nästan värt det för jag tycker att det är den bästa dryck som finns. All in på kaffe!

Måndag igen.
Denna vecka innebär långvecka för mig, alltså jobba alla dagar utom torsdag. Jag ska när jag kommer hem från jobbet de dagar jag jobbar a-tur fortsätta rensa papper och "ha" och "slänga" högen. Som sagt flytt är kul men jobbigt. Det är ju nte bara ta flyttkartongen och gå direkt - nej man ska adressändra (för 3 ggn på 2 år), flytta alla abonnemang, greja med allt det praktiska som kommer till en flytt samt det tråkiga - flyttstäda. BAH!
Tur att det bara är 28 kvm att städa, min nya lägenhen har 64 kvm att putsa på sen - men det är det sååå värt.

I veckan ska jag träffa Nettan som ska massera min axel/nacke och ge mig tips på träning så jag inte sliter sönder en redan öm axel och nacke. Ska även komma igång med promenader/spinning så jag får upp konditionen igen. Trött på att vara förslappad och halvfet. Man måste ju ändå kunna se okej ut till sommaren... När den nu dyker upp.

Tycker det är sjukt orättvist att veta att det är 28 grader i skuggan i Boden medan vi kämpar med våra knappa 10 grader och regn varje dag. Det borde vara tvärt om. Jag vill ha sommar nu! Jag vill ha parkhäng, öl, liseberg och solstol. Jag vill ha färg på kroppen och kunna gå utan jacka. Jag vill ha S O M M A R !

Måndag igen då.
Nu kör vi.
//Malinblond - kaffeoman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0