Vårkänslan som dog

Jahaaa, nu vaknar man idag och kikar ut. Inte fanns det några vårkänslor kvar där inte!
Skit.
Men jag ger inte upp, jag ska hämta ut min vårjacka idag och hoppas till gud att den passar. Efter lön ska jag köpa skor skor skor och bara längta till vårväder och uteserveringar.
Sedan ska jag även gå till frisören I och fixa ny färg och klippa lugg - det är vår!

Frågan är bara - hur länge ska snön ligga kvar? Midsommar? Jag börjar tvivla på vädergudarna.
Dansa runt midsommarstången och kasta en snöboll på den som hoppar smågrodorna åt fel håll!

Denna veckan har gått fort, redan onsdag och snart är även denna dagen borta. Man jobbar kväll idag och två dagar sedan är det helt plötslig fredag, jobbfest och helg.

Just nu har jag inget mer att skriva.
Dusch nästa.
Musiken är på.
Öhh, ja. Nä.
Hej

//Malinblond - fortfarande trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0