sex månader

helgen som var så var det sex månader sen jag och malinblond startade denna blogg. vi tänkte dagen till ära skriva ett gemensamt inlägg. nu blev det inte så utan vi hade en filmkväll istället. pizza, godis och film. bra jävla lördag helt enkelt.
men vilket som, både jag och malinblond var mer eller mindre aktiva bloggskrivare på varsin blogg innan denna blev av. efter mycket prat fram och tillbaka så blev det allt-vi-gör-går-åt-helvete ett faktum.
bra idé. vi är nöjda. och lika cyniska, bittra och underbara som för sex månader sen. så är det bara.
om man tänker tillbaka så har allt och inget hänt under den här tiden. vi har skrattat så att tårarna har runnit, gråtit, varit fullkomligt likgiltiga, sarkastiska och framför allt oss själva i alla lagen.
det hade verkligen varit lögn och säga att vi inte gjort saker som vi ångrar, men helt ärligt vem fan har inte gjort det?
hade man kunnat så är jag dock inte så säker på att man hade ändrat så mycket.
för gjort är gjort och så är det. svårare än så är det inte..
vilket som, sex månader och still going strong.
-
beccasur - ville egentligen skriva ett riktigt argt inlägg för att fortsätta på malinblonds inlägg men kom av mig helt

Kommentarer
Postat av: Calista

Haha att jag inte fått veta innan av dig Malin att du blogga:) Ska bli kul läsning! Kram

2010-03-01 @ 21:25:09
URL: http://greasypics.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0