I, Me, Mine

Fredag morgon, eller ja snart lunch och det känns som en tisdag idag.
Dagsförvirringen är total men helgen för mig = jobb, vilket faktiskt ska bli ganska skönt och hoppas att man får en lugn helg med. Hoppas kan man ju alltid, men på mitt jobb kan det svänga på 3 sekunder dock. That's life!

Just nu sitter jag mest och längtar till sommaren. Värme, skor utan strumpor och solbrillor. Solen ute ger mig lite förhoppning att våren i alla fall börjar närma sig. Jag är en vädermänniska och blir påverkad av vad det är för väder - solen och ljuset gör mig glad(are). Sitter även och lyssnar på Sublime - Santeria som för mgi är Thailand deluxe. Minnen, glädjande underbara minnen.
En dag i taget.
Pratade med min vän E om det igår kväll, en dag i taget är bra motto - man hinner med så mycket på vägen. Och måndag är nästa milstolpe, jag hoppas att den där lägenheten kan passa mig. Jag hoppas.

NU ska man ta tag i sig själv och lalla till jobbet.
En promenad får det bli - det är trots allt S O L !

//Malinblond - funlight love + sol = bättre dagar


Kommentarer
Postat av: Lisa Calista

Gumman..hoppas din helg blir lugn. Gubben min e nere i kaoset o jobbar på ettan hela helgen:p Ska du flytta? Vi får ta en fika inom snar framtid och prata uuuuuuut:) Vårstäda lite:) Kram

2010-03-13 @ 13:48:27
URL: http://greasypics.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0