Det är min tur nu!

Okej, halva veckan gjord. Eller ja typ!
Vilken dag.
Stress för mig och nackspärr för Beccasur - aj.
Jag måste dock skratta lite när jag ser bilden av en Beccasur med snett huvud. Jag får lust att ställa mig bakom och ropa på henne bara för att se henne vända sig om. Jag är elak jag vet - men ack så kul. Beccasur från samhall, haha all in! Nej krya på nacken, på riktigt.

Om jag pratar för mig själv nu då så har jag sagt upp mig från lite allt möjligt ett tag. Jobbigt men behövligt. Men med en dag i taget så kommer det gå precis hur bra som helst. Tid är inte bara pengar, tid är även livet.
Just ikväll har jag sagt nej till allt och ligger i soffan och gör precis inget alls och har mobilen på tyst så jag inte ens hör vibrationer. L U G N ! Sedan har jag dock tryckt i mig onyttigheter i form av min nya drog och räddning i vardagen Marabou sensation - yoghurt/ rasberry <3 Jag borde ha tränat, eller ja i alla fall gått ut på promenad men nej. Tjock och lycklig!

Just ikväll har jag även musiken på min sida i form av kvällens spellista:
Johan Tenbrink - Det är min tur nu
GG Allin - Don't talk to me
Devo - Whip it
Satan Takes A Holiday - Get the fuck off my stage
Trubbel - Trubbel
Saul Williams - List of demands
osv.
Inte för att skryta så lyssnar man ju på så sjukligt jävla bra musik.
Min smak äger.
Så är det.

Näe, Malinblond (som jag enligt min frissidör I ska bli snart igen) säger tack för nu.

//Malinblond - måndag morgon varje morgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0