bakis hela veckan!

var ute med damerna i lördags. blev väl en och annan drink och ja, all in som vi brukar säga.. kan väl utan att överdriva säga att jag blev för full för mitt eget bästa. så kan det gå. det är väl helt ok egentligen, det är inte där skon klämmer. att man blir för full ibland och så det händer alla så det är inte det mitt inlägg handlar om.
det handlar snarare om efteråt. dagen efter.
när man ligger helt förstörd som människa och knappt kan byta kanal på tvn. vilket resulterar i att man kollar på väderkanalen i flera timmar. malinblond använder ordet roadkill. utmärkt passade ord. bästa förklaringen.
när man var yngre så kunde man dricka tisdag, torsdag, fredag och lördag. ibland även söndagar. utan problem. bara och börja om och köra på nytt. att gå upp tidigt (05.30) var inga problem, klart att man var lite seg och så men mer var det inte.
jag trodde att jag skulle spy rakt ut varje gång jag rörde mig igår.
märks skillnaden?
helt sjukt vad fort det har gått. det är inte många år vi snackar om. verkligen inte, så gammal har inte tant blivit än.
som jag sa, igår gick det knappt och andas och idag känns det lite i lederna (gammal?) så jag hoppas helt klart att morgondagen blir ännu bättre.
-
beccasur - kollar vidare på väderkanalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0