... när vodkan gjort oss vackra

Vissa kvällar, fy fan säger jag!
Näe, ibland säger man upp sig själv från vissa dagar.
Men det är okej, man är ju fan inte mer än människa.

Men kvällar som dessa kan man lyssna på musik och dricka vin i ensamheten och sedan lägga sig och sova gött. En ggn fick jag mms av en vän, det var ganska komiskt men samtidigt insåg jag att neeej, såhär vill jag inte ha det hela livet. Bilden föreställde hennes frukostskål och vid bordet mitt emot var det, ja en vägg och till bilden stod texten "charmen med att vara singel"... Just då tyckte jag det var rätt skön inställning, men ibland känner jag N Ä Ä E  det är fan inte alltid så kul att prata med väggen.


Men imorgon är en ny dag och då tar vi nya tag. (Läs vi som jag och mitt alterego)
Well fuck it

//Malinblond - tråk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0