Missbruk?!

Men för i hela helvetet. Jag flyttade i lördaga, det vill säga att jag varit utan tv och internet till idag - då min ängel till pappa kommer hem och fixar medan jag är på jobbet.
Världens bästa grej att komma hem till, för vet ni hur jobbigt det är att I N T E kunna facebook'a, msn, blogga etc. Jag är sjukt beroende.
Det är nästan så jag skäms lite, men då jag inte haft tillgång till detta så har jag hunnit att packa upp en massa lådor med kläder och grejer, läst min bok, lagt mig i tid, lyssnat på min iPod (gammal musik dock, iofs sjukt bra!) och gjort något med mina stackars dagar och inte bara suttit här som en förslappad fisk.

Är det nu så att jag kan kalla mig beroende, rent av missbrukare. Jag tror det.
Internetmissbrukare.
Hur skulle mitt liv se ut utan dessa fantastiska saker?
Tacka fan för datorn och internet <3

Nu ska jag sitta här hela kvällen och bara njuta som den äkta tjocksmocken till internetnörd som jag är. Och jag gör det med värdighet.

//Malinblond - addicted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0