Malinblond <3 Omeprazol

Vet ni hur det känns att vakna med magkatarr och att det känns som hela magen ska säga upp sig. Det svider, bränner och gör så satans ont va! Det kommer i intervaller med, men så gick jag till Apoteket och den snälla kvinnan såg förstående på mig. "Omeprazol", sedan fick jag den gyllende burken som ha kommit att rädda min dag. Nu på kvällen känns det piss igen, men jag ska snart lägga mig och nana. Det kanske går över då?!

Inte nog med magkatarr så kan jag knappt sminka mig (OH NOOO! Fjortismalinen) då mina ögon rinner som aldrig förr. Ögondropparna hjälper sådär, men bättre än inget. Var för första ggn på 4 år helt osminkad på jobbet, det är ju rätt sjukt. Men jävligt gött att kunna gnugga ögon när man vill!

Helgen som gick var jävligt go måste jag säga.
Midsommar var hur gött som helst, liseberg var aplyckat och söndagsgrillen med Uno satt fint som fan.
Så tack till Beccasur, Emma, Ramin och Avid.

Well fuck it.
//Malinblond - går och lägger sig likt en kärring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0