Hål i hjärnan

Asså, vart fan tog tiden vägen?
Sommaren är snart över och här sitter jag, lika blek som i april, lika trött som innan och ganska så less. Men det är varmt, jag gillar värmen, värme innebär att folk är på bättre humör och tar sig ut från sina hem.

Jag kan erkänna att så mycket alkohol som det blivit det senaste har det inte varit på länge. Men jag har haft kul. Smittar kanske av mitt vindrickande på andra männiksor med, men äähe.. Jag bjuder på det!
Även igår slank det ner ett glas eller 10 i denna strupe.

Så mer sommar åt folket, allt blir så mycket lättre med sommar.

Nu i helgen blir det Varberg med vänner.
Sunny Standup, bada i havet och dricka lådvin. Det är precis så vi vill ha det.

//Malinblond - vindrickarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0