Snora, hosta, rossla...

Fan man är ju för fräsch för att vara sann.
Gick på Ica Maxi och snora bland frukten, folk backade och tittade på mig som att jag vore HIV-smittad. Mamma skämdes och jag var ful.
Jag älskar mitt liv.

SJ är totalt värdelösa, mannen i mitt liv blir inte en kvart sen direkt - nej snarare 1,5 timme. Min pappa är snäll och kör till Gbg för att hämta upp honom. Tack pappa - årets gärning 2010.

Beccasur är på äventyr och jag nyser var tredje sekund.
Kan man vara allergisk mot sig själv?
I sådana fall är jag nog ta mgi fan det.
Sedan är jag trött på att ha ont.
Men folk dör i svält så jag ska väl bara hålla käft och ta mina mjuka dyra pappersnäsdukar och snyta mig igen.

2010 började med brutalt skrattanfall a la Malinblond och Beccasur.
Man måste nog känna oss för att gilla oss.

//Malinblond - äcklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0