Schluuuta ljuug

Ähe.
Vi sa att vi inte skulle dricka sprit.
Vi drack mer sprit än vanligt.
Som alltid spårar det kanske ur lite väl, men vi gillart.

Malinblond är inte längre Malinblond... Mer Malinbrun, men det namnet gillas inte. Håret är alltså brunt, men jag är mer som en blond. Ja ni fattar? Inte? -Ähhhe. Skitsamma.

Tandvärk mina vänner, det är något så fruktansvärt jävla hemskt.
Död åt munnen.
Vem fan kom på att det skulle växa ut jävla betar i käften, jag hatar visdomständerna. Min håller just nu på att växa in i kinden - härligt värre. Kan gapa lika mycket som en hamster, inget alls alltså. Fy fan. Tandläkarsamtal i morgon och antagligen mer bittra inlägg i bloggen. När jag har ont är jag mindre trevlig - men ja, skitsamma.
Bitterfittadeluxe.

Nu diska, dammsuga och surpla soppa.

Sunday bloody sunday!

//Malinblond - smärtpåverkad och trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0