jobba jobba jobba

jag har minisemester på fyra dagar nu. har inte varit ledig så mycket sen ja... det ät ett tag sen nu kan vi säga. men det hindrar inte alls mina kunder att höra av sig och fråga om frakt, stolek eller färg på någon jävla lampa. det ringde folk flera gånger igår. det värsta var väl ändå kvinnan som ringde mer eller mindre hysterisk vid halv tio igår kväll och undrade vart hennes varor var... vem fan ringer till ett företag vid halv tio? och på fullaste allvar är upprörd över en lampa... svårt och hantera det för mig alla gånger.
så, nu har jag gjort något som jag skulle gjort för längesen egentligen. jag har bytt mitt nummer på nätet till nummret till butiken. så kan folket ringa till butiken istället för att ringa mig på mobilen hela tiden. svårt och känna att man verkligen är ledig när man sitter och pratar om fraktpriser hela dagarna.
vem vet, detta kanske är ett steg bort från och jobba hela tiden med? haha, jo som om det skulle hända!

beccasur - uppe tidigt tack vare fraktfrågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0