irritationen är ett faktum

finns mycket saker som man kan irritera sig på... här kommer några av de saker som stört mig den senaste tiden...

- fick telefonkatalogen inslängd i brevlådan idag. naturligtvis vaknade jag av detta och blev mer eller mindre livrädd... (på tal om detta, varför ska man bli påtvingad denna tegelsten som förmodligen krävt 13 träd att tillverka. nu är inte jag en miljönörd som kramar träd hela dagarna men till och med jag anser att detta är ett sjukt slöseri med skog. vem är det som kollar upp något i telefonkatalogen idag? nu när du fan kan göra allt på internet!)

- jag kan inte sova. alls. är verkligen sjukt trött hela tiden men somnar gör jag inte. är vaken halva natten för att sen inte komma upp på morgonen. trött hela tiden. kaffe hjälper inte. överhuvudtaget.

- snön. ok, säkert en dum sak och störa sig på och det är väl egentligen denna jävla kyla som stör mig mer. men eftersom snön ligger kvar i våran annars regniga stad så blir det snön jag stör mig på. inte så att jag hellre vill ha slask men jag vill fan inte ha mer jävla snö och is.

- killar. förlåt. nu är det inte så att jag menar ALLA killar utan de killar som stört mig nu det sista. säger en sak och gör en annan. hela jävla tiden. kom igen! är det så förbannat svårt och stå för vad man säger?

- pengar. helt seriöst. orkar inte ens tillägga något här.

så.
fruktansvärt skönt och få avreagera sig.
tack.

beccasur - vaknat på fel sida detta året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0