svårt att komma ihåg. tänka först, handla sen

för mig är det tydligen svårt.
jag kan komma på en idé och sen kör jag på det. med en gång. utan att tänka på eventuella följder. det kommer senare. detta kan låta skumt men jag tycker nog att de flesta av mina idéer är bra med en gång. och det är de inte i sanningens namn. alla är ju inte kassa men de är långt ifrån bra alltid. därför ska man (jag) tänka en gång extra innan man säger eller gör något. jag är verkligen kass på detta. impulsiv så det skriker om det. kul ibland men inte alltid.
borde bättra mig men är inte helt hundra på att det kommer att fungera. har alltid varit sån. gjorde en sak i veckan nu utan egentligen tänka en extra gång. var väl inte det bästa jag kunde göra men jag kom på en sak och så körde jag på det. mina vänner var inte ens förvånade när jag berätta vad jag gjort. det är ju typiskt mig. en vän sa till och med att hon inte var det minsta förvånad utan mer eller mindre hade väntat på det.

beccasur - har det inte lätt alla gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0