när man bara håller med...

jag har oftast massa åsikter om allt och inget så när jag möter någon som inte har det utan bara håller med eller säger att man inte bryr sig så kan jag bli lite ställd.
hur kan man inte ha en åsikt? hur kan man inte bry sig?
det värsta är nog de människorna som bara säger "okej". där sjunker man lite i mina ögon. när man bara håller med.

jag hade en diskussion med en kille nyligen om gud. jag sa väl egentligen inte så mycket för efter mitt första påstående sa han "okej, ja det kanske är så." fast först sa han bara okej. jag fick mer eller mindre dra ur honom resten. allt bara föll. finns ju inget mer och säga då. så jag började prata om hur skönt det är att snön börjar försvinna. bara för att säga något. även där sa han okej. jaha. just i ämnet snön är de flesta på samma nivå och tycker att det är bra och skönt att det är på väg bort men att få två okej på mindre än två minuter gjorde att jag slutade prata. helt.

bland det sexigaste som finns när det gäller killar är när en kille kan stå för sin sak, ha en riktig diskussion om vad som egentligen, inte vända kappan efter vinden, och kunna argumentera för vad man tycker och tänker. killar som bara håller med eller inte vet vad de snackar om går bara bort. med en gång.


beccasur - okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0