besviken

min mamma är inte smidigheten själv det vore väl synd att säga MEN det finns gränser för vad som är ok och inte. det hon har gjort nu (kommer inte skriva exakt vad det är på grund av att ja, lite privatliv får man ju ha även om man skriver i en blogg) vilket som, det hon har gjort nu är verkligen inte ok. när jag fick höra detta blev jag helt tyst. först så ville det inte koppla i huvudet på mig för det var så himla konstigt och ja dumt gjort. när hon såg min reaktion så fattade hon att hon gjort fel. (vilket är ganska konstigt att det inte framgick hur fel det var innan jag var tvungen att påpeka detta!)
hon har bett om ursäkt (aldrig ok att blanda sig in i någon annans privatliv) och det är väl fint att hon ångrar sig men skadan är ju redan gjord.
vill det sig riktigt dåligt nu, och med facit i hand på andra gånger det kan gå åt skogen så brukar det ju göra detta, så kommer jag skämmas. mycket. för det blev fel. från alla håll.

beccasur - lite lätt besviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0