att klaga eller inte. eller något i den stilen. kommer inte på någon bra rubrik

man kan klaga mycket. finns egentligen alltid saker att klaga på. om man letar. ibland eller oftast beroende på hur man ser det så behöver man inte ens leta. såna saker finns precis framför en. folks idioti är något jag valt att lyfta fram mer nu på senare. vet egentligen inte varför. är ju ingen nyhet. för visa kanske det är det men det hoppas jag verkligen inte. att jag börjat störa mig mer kan ju bero på att jag har mer fritid men det gör det inte för det har jag inte. tvärtom. mer och göra för varje dag. blir ju så när man har ett företag som växer hela tiden. men jag är i kontakt med folk via mail och telefon mer och mer. frågorna jag får är riktigt speciella. kan ha med det att göra. är väl egentligen av den anledningen som jag bytt så att butiken har ett eget nummer nu så att får ha min mobil för mig själv. för när det ringer folk en fredagskväll och jag har druckit lite så är fraktfrågor, frågor om olika nyanser av vitt, leveranstid inte så intressant.

lite om det malinblod skrev innan. detta med apoteket. sjukt kul att läsa. har tänkt på det med och hennes sätt att skriva om det gjorde att jag fick skratta gott. tack.

på tal om att gå ut. ska dricka en öl eller tre på lördag. trevligt värre.
beccasur - klagar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0