2010

det har varit 2010 nu i en månad.
jag och malinblond var helt övertygade om att detta året skulle bli bättre än skit 2009. eh, kan ju för att uttrycka det lite lätt säga att det kanske inte har blivit så. inte riktigt. inte ens i närheten.
kanske borde skriva lite om varför men helt ärligt nej. ni som känner oss vet varför och ja, räcker. för nu.

hade en pratkväll med malinblond igår och det behövdes. från båda håll. att få prata av sig hjälper ibland. för stunden.

att vara bitter känns helt överdrivet nu. som om 2009 tog allt sånt. för helt ärligt det blev inte som vi hade tänkt. någonstans. överhuvudtaget. jaha. alltså just nu känns det mera som att all idioti från folk bara rinner av en. man orkar inte ens bli förvånad. man har sett det förut. jag menar helt ärligt, att folk överlag är idioter är ju ingen nyhet. hoppas jag.
och eftersom det är som det är så borde man inte bli förvånad heller när idioter gör idiotiska saker. det kan mycket väl vara så att det är mig det är fel på eftersom jag fortfarande kan bli det. eller ja, förvånad är väl egentligen inte rätt ord. fascinerad är väl egentligen rätt ord.
kan inte riktigt bestämma mig för vilket är värst att vara bitter eller inte orka.

mycket kan bero på vädret med. all snö. mörker. och som jag sa all jävla snö. att ta sig någonstans, spelar ingen roll om det är till jobbet eller till en kompis är helt plötsligt ett projekt. helt sanslöst. det räcker nu. det gjorde det egentligen för längesen. ge mig väder så att man kan gå i converse och skinjacka!

detta inlägg är egentligen ganska så dåligt jag vet. handlar mest om att jag varken orkar eller vill jobba just nu.

beccasur - ingen arbetslust alls idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0