Story of my life

Well well, drömt mardrömmar hela natten.
Vakna kallsvettig och inte så utvilad.
I N T E   O K E J !
Lördag hela dagen, nu ska jag ut och fixa kalajsepressent till Emma som fyller 25 :)
Ikväll blir det lite kalajse med flickorna små. Hur kul som helst ju. Ett bra tag sedan man hade tjejfest så nu jääävlar. Allt blir galet och snett - men det är så det ska vara.

Beställde just nu sjukt snygga kläder som jag egentligen inte har råd med. Jag har världens bästa mamma som lovar att hjälpa mig att betala <3 Föräldrar är ibland det absolut bästa som finns. Inte bara att de lyssnar och finns när man behöver dem som mest, de ställer alltid upp vilken tid på dygnet det än är.
Jag <3 föräldrar!

Jag lyssnar vidare på Social Distortion som gör mina dagar till det bättre.
Trots motgångar kommer lite medvind då och då.
Ont i hjärtat kommer man ha, men som min mormor sa en ggn i tiden: "Trots smärta så blir det bättre. När man mår bättre så kan man se tillbaka med ett leende!". Jag saknar mormor och hennes alltid lika kloka råd.
Just idag känner jag mig som sveriges mest hemska och elaka människa, men förhoppningsvis kommer man se något bra i det hela i sista ändan.

//Malinblond - all in eller försvinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0