Snor, host host, aj, snörvel!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Fy fan för detta.
Kunde det inte bara blivit lite snor och sedan bra, men nej nej mitt immunförsvar har sagt sitt igen - all in på att bli cpsjuk.
Hostar typ sönder lungorna och känns som jag ska spy varje gång. Feberfrossa ena sekunden och nästa svettas jag så det känns som jag bränns upp. Härligt. Och ja, tillråga på detta så har jag fått nackspärr på den sidan som jag fick slag på för två helger sedan.

Detta är ytterligare ett bevis på att livet ibland faktiskt suger och att man har all rätt att vara bitter och surjävel.

Jag är inte på humör!
Jag är sjuk!
Jag är less!
Jag är trött!

Fuck it, have it
//Malinblond - knäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0