Oh jisses

Jag är stor, hon var en jätte.
Fattar faktiskt inte vad som hände sedan fick jag en glasflaska i huvudet.
Idag har jag ont som fan i huvudet, runt ögat och i min axel.
Kläderna är sönderrivna och jag minns inte direkt vad som hände förutom när jag vakna på golvet av att vännen P håller mig och skriker samt att Beccasur kom från absolut ingenstans och laddade för fight, hahaha.
Ja jävlar.
Man måste nog skratta åt eländet.
Jag brukar vara den stora, jag brukar vara den som vinner tjafs men denna gången hamna jag i lä.
Idag ska jag bara tycka synd om mig själv.
Jag hoppas den satekärringen brinner i helvetet.
Fuck off and die.

//Malinblond - öm och blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0