kaffe, kaffe och kaffe

när man har sovit dåligt är sol och kaffe fan det bästa i världen. bra musik hjälper med. men sol och kaffe is the shit! har sovit riktigt dåligt i natt. vaknade vid sex med hjärtat i halsen och sen dess har jag inte kunnat somna om ordentligt. min egentligen enda sovmorgon denna veckan. kul. verkligen.
-
sen fattar jag inte en sak...
varför ljuger folk? alltså, nu var det ju sjukt ironiskt att det blev som det blev igår men ändå. jag fattar inte. oddsen att denna lögn skulle avslöjas var inte alls stora så ja, han trodde väl att han hade ryggen fri. men icke. sjukt kul. först blev jag paff som fan men sen hade jag svårt för att inte skratta faktiskt. in your face! i såna lägen är det endast fuck off and die som gäller. så vad har vi lärt oss av detta? jo ge fan i och ljuga mig rätt upp i ansiktet fucker!
-
vackert väder även idag. ovanligt i borås. folk ska ha parkhäng. så varmt har det blivit. underbart! mer värme och sol till folket.
-
som det ser ut nu och har varit några helger tillbaka så blir det någon form av fylla varje helg. underbart. har varit mer eller mindre död hela vintern av kyla och sjukt mycket jobb så nu är det dags att ta igen det! all in! speciellt den 7 maj då jag och malinblond ger oss iväg för en all in kväll i göteborg. hotellrum, sprit och roligt folk. plus hotellfrukosten! kan fan inte bli bättre!
-
- beccasur - tar sin bok och sätter sig på balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0