I can kill you in a heartbeat my dear

Tisdag redan. Man blir dagsvild när man är hemma.
Jag vill inte vara hemma mer så jag går till jobbet i morgon.
Pratade med en checkers poliskvinna idag med, jag gillade henne - hon var ärlig.

Igår visade Beccasur vilken bra vän hon är. Satt med mig på sjukhuset precis hela dagen trots strålande sol och värme. Tack!
Idag är det inte riktigt lika varmt, annars hade man kanske tagit sig en liten promenad. Solen skiner dock, det är huvudsaken.

Det vankas diskning, plock i papper och dusch samt måla naglar. Pass på. Sedan ska man kika lägenhet och hoppas att denna kanske kan få bli min?! Jag är trött på att leta.


Jag fortsätter att lyssna på bra musik medan jag går runt som ett handikapp och diskar med en hand. Fy fan för att alltid ha det såhär.
Jag är sjukt sugen på West Coast Riot nu. Sol, öltält och musiken som gör mig glad samt de absolut bästa vännerna och bekanta som finns <3

//Malinblond - en bättre dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0