Don't give up

Jag säger som Beccasurs rubrik i hennes förra inlägg "you say tomato, i say fuck you".
Mer rätt än så blir det ta mig fan inte.
Det är i alla fall tur att man har mobil, sina vänner och sin familj - oavsett hur man mår. Idag är det min dag att må mindre bra. Mitt problem är smärtan, jag hatar hela Borås jävla akutstyrka, eller nej inte alla. Men i alla fall han som bara kolla på mig med sin dumförklarande blick. "Ta en Ipren vid behov" - jepp, well - fuck off and die.
Skitsamma man kan älta i evighet, men jag hoppas verkligen att hon som gjort detta skäms.


7maj så åker i alla fall Beccasur och jag till Gbg. V Ä R T ! I alla fall något att se fram mot. Satsar helhjärtat på hotell, kanske lite middag och sedan och rolig itekväll utan trubbel med folk av samma kön som oss.
Sedan kan man i bakfyllan gå upp och äta en värd hotellfrukost och sedan götta sig på någon uteservering i stan.
Ehm, ja tack. Så får det bli!
All in på oss.


Fick en låt av J idag, den är skön men gör trots allt lite ont i hjärtat - eller ja texten gör.
Trots det är det en sommarlåt och en feel good-låt.
Jävligt OROCK (Beccasur förstår vad jag menar, sjukt internt...) men det bjuder jag på.




//Malinblond - säger god natt och släcker lampan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0