vakna fel?

idag vaknade jag av att min kära far ringde mig och försökte få väckt mig. jag skulle egentligen gått upp ochvarit duktig idiot och varit på möte kl nio... men jag sov för gott och hade för underbara drömmar för att vilja vakna. nio mötet var ju bara att glömma då klockan var halv elva när min far äntligen fick upp mig. men men tolv mötet var jag vaken till och jag ska försöka hinna ikapp så bra det går idag.

min poäng var i alla fall att har man väl försovit sig så blir den dagen aldrig ok. man är ständigt sen med saker. man kommer inte ikapp hur mycket man än försöker. stessar man (jag) med så blir det ofta fel och det är bara att göra om och göra rätt.
det borde vara ok att skita i den dagen totalt om man har försovit sig eftersom den dagen garanterat kommer att bli rövjobbig ändå.

min plan för dagen är i alla fall att jobba, jobba och jobba. för att sedan gå hem kolla på feman vid tio tiden och sen har jag en date med min underbara bok. där i mellan kommer det bli pinsamt mycket kaffe, telefontjöt med malinblond och blogginlägg.

det värsta med hela skiten är att det är bara måndag idag. vafan?! sjuuukt lång vecka detta kommer att bli. men det roliga är i och för säg att både jag och malinblond verkar ha haft samma skit start på veckan. jag med med försovning och borttagna blogginlägg, och malinblond med skuma sms och ingen känsel i armar (haha sjukt kul för övrigt med armarna!)


thats all
beccasur - fortfarande nyvaken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0