vad folk sagt förr

jag hittade en liten del av min citatbok innan idag. 
detta har jag skrivit ner för bra många år sedan. trodde att jag tappat bort boken och det har jag ju egentligen.... hittade ju bara en och en halv sida. så ja, man kan ju säga att jag tappat bort min citatbok... 
- han kan inte sätta på mig men..... han kan göra mig lycklig ändå 
- jag tycker inte om din ståndpunkt men jag skulle kunna ge mitt liv för att du ska få ha den 
- jag är kritsten och homosexuell eller männiksa 
- hur fan klär man av en kille?? 
- det är ju bara att stöna lite på franska så är hälften rätt.... 
- roy, får du verkligen peka finger? du går ju bibelllinjen....
- jag tycker järnspikar låter lite ute..... 
- jag är van att tafsa på mina killkompisar 
- det tänder jag verkligen på... en riktigt man... i förbi farten.... 
- hur mycket toapapper använder DU per dag?! 
- jag litar på gud. men människor? det finns väl ingen anledning och lita på människor. de är ju kapabla till vad som helst. 
- jag hostade så att jag kräktes. då upptäckte jag att jag måste börja tugga mina makaroner bättre.... 
- nu är jag alternativ som fan 
- jag vill till Spanien och bada i en pöl 
- även gudar dör när ingen längre tror på dem
- låt det vara som det är när det är
-  titta på min snopp (sagt av en... eh, väldigt tjejig tjej) 
- jag är helt hjärndöd
- jag är fjortis 
- det gäller att vara realistisk, pesemistisk och jävligt äckligt egoistisk 
- det är svårt och stå upp när man ligger ner 
en annorlunda tolkning på kaviar: gammal.... dålig..... kvinna 
- jag vill ha en riktig kuk (sagt av en man) 
- jag får håll när jag sitter framför tvn
- verkligheten slår sänder mitt liv
- det VAR kärleken som drev oss isär 
- kan man verkligen lita på att döden är defenitiv? 
dessa citat är blandade. både sagt av gamla och nya vänner. men även av kända människor. jag har valt att inte skriva vem som sagt vad eftersom, ja, orka. 
beccasur
in your face - .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0