Sömnlöst

Klockan 05.00 tyckte jag att det var värt att kunna somna.
Fy fan vad värdelöst.
Vaknade vi sju att jag låg på mina armar, det vill säga att de hade "somnat" från axlar till fingrarna - båda armarna med. Jag kunde inte röra dem och fick i mitt nyvakna tillstånd panik! Hej jag kunde inte röra mig. Va faaan liksom. Är det inte magen så är det tänderna, är det inte tänderna så är det armarna.
Lägg av!

Sedan finns det två sätt att vakna på, det finns det bra sättet då man vaknar utvilad harmoniskt och glad... Och så finns det det dåliga när man vaknar med ett ryck, kallsvettig och undrandes och tillråga på allt får man någon skit kastad på sig via sms, samtal, msn whatever.
Jag vaknade på sätt nummer två.
Helt åt helvete.

Mina påsar under ögonen borde göra min känd. Folk kan bli top models för mindre.

Jag ger upp.
Verkligen.
Nu musik som gör en pepp i stället, vad sägs om lite Trubbel Gbg - Här kommer trubbel.

//Malinblond aka kaffemalinen - in your face, stupid MF


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha - fy fan vad jag ska gästblogga här känner jag. Älskar det.

2009-09-28 @ 15:44:30
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0