I'm alive

Okeeeej.
Det eviga tjatet om mensvärk som aldrig verkar gå ur tiden. Men idag är det dags att ta upp ämnet igen. Seriöst. Varför, varför i hela helvetet ska man behöva ha blödning och tillråga på allt få ont också. Räcker det inte att man ska tappa massa blod och känna sig äcklig?
Näe, livet är bra orättvist.

Sedan har jag under kvällen lallat omkring hemma och poff TANDVÄRK!!!
Seriously, S E R I O U S L Y - hade det funnits en gud så är ju detta det klara beviset på att han hade hatat mig. Vad har jag, Malin Jönsson, förtjänat för att ha detta helvete? Absolut inget alls.

Fy fan, var man inte bitter innan blev amn det ju nu i alla fall.

Jag ger upp.

God natt
Over and out
- Malinblond - life sucks and the you die, idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0