humor

som föregående talare skrev.... detta blogg kommer innehålla lite allt möjligt men den kommer ha... ja låt säga en röd tråd med. humor. bitterhumor, svarthumor, bara kul grejer och ja, allt möjligt men med humor. tror att jag fått min poäng ganska så tydlig nu... 
hört på tåget: 
(vi är ett gäng ölsugna, musiktokiga tjejer och killar som är på väg till göteborg. låt säga halvvägs så händer detta) 
jag och malin hör hur en av killarna diskuterar något som stod i tidningen. ett barn har dött i bilen då barnets föräldrar glömt barnet i bilen en tokvarm dag. 
- stackars barn
- stackars barn?! jävla idiot! 
ingen annan verkar ha uppfattat detta utom jag och malin men vi skrattar. gott och länge. och det gör vi fortfarande.... 
hahaha 
beccasur
in your face - bitch 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0