Hej Kaj

Onsdag hela dagen, tur att jag har sovit hela dagen då.
Gick upp för en stund sedan efter att ha sovit som ett litet barn och nu sitter jag här med mitt kaffe och en äggmacka.
Ahh de där jävla ägget, jag fattar inte vad jag gör för fel, men det blir aldrig som jag vill ha det. Antingen blir det för hårt, eller så rinner gulan iväg. Jag är lite petig vad det gäller det där med gulan med. Rinner den så spyr jag, så jävla obehaglig den där gulan. Usch.

Vet ni att klaga är det bästa som finns!
Idag är vi fyra stycken som ska träffas och klaga, klaga på Västtrafik som fuckade upp sig totalt när vi skulle hem från Gbg för ett tag sedan.
Jag tycker också att det är gött att älta samma klagomål om och om igen. Min största idol kan vara den arga-lapparen, jag inspireras av lappar, speciellt de arga lapparna och jag har gjort några själv. Jävla bitterfitta tänker ni nu och ja, verkligen sjukt bittert - faktiskt. Men ack så kul. Det här med ludd i torktumlaren är en klassiker, eller som i mitt hus - låta ytterdörren mot allmän gata stå på öppen så vem som helst kan lalla in. Jag har gormat om detta sedan jag flyttade in här, vissa har börjat lära sig, andra är fortfarande sjukt sega i sin utveckling och deras hjärna kan inte snappa upp att man ska stänga en dörr med portkod, jag menar portkod finns ju ändå till för att inte alla ska komma in - idioter!
Min arga lapp om dörren till grannarna fick sitta uppe en halv dag - sedan var det någon som tog åt sig och rev ner den, men som fortfarande inte har fattat.

Nu ska jag ge mig på min frukost - kaffe och keso med äpple och kanel. Jag lovar att snart växer det fan ut keso ur öronen på mig. Men vill man vara fin får man lida pin som någon smart jävel kom på att säga.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så jätte mycket ! skönt med normala människor ;)

2009-09-30 @ 17:48:14
URL: http://silvervinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0