Har du tänkt på detta?

- När ett ord är fel i ordboken, hur vet man det?
- Hur har man fått skylten 'gå inte på gräsmattan' ut till mitten av gräsmattan?
- Varför trycker du fjärrkontrollens knappar hårdare när batterierna är nästan slut?
- Alla känner väl till flygplanens svarta låda, som alltid håller sig oskadd. Varför tillverkar man inte flygplanen av samma material?
- Varför är inte ordet förkortning kortare?
- Varför målar kvinnorna sina ögon med öppen mun?
- Varför beställer folk en dubbel osthamburgare med stor pommes frites och Cola light?
- Varför finns det parkeringsplats för rörelseförhindrade framför skridskobanan?
- Varför kommer pizzan fram snabbare till kunden, än ambulansen till patienten?

Mmmm, nu fick ni allt något att tänka på.

Själv säger jag nu god natt - helt ofattbart att man har så sjuk dygnsrytm.
Glädjer mig dock att jag inte är själv om det för då har man sällskap på natten.
Min mage kurrar jättehögt med, men orka äta när klockan är ca: 04.00.
Ähe, lite svält har väl ingen dött av?
Okej, det var inte ens kul... Men humornivån är sjukt låg på natten, tro mig.

//Malinblond aka Maalinen

Kommentarer
Postat av: Angelica

absolut - måste bara bli riktigt sur på något först! :D

2009-09-30 @ 06:59:16
URL: http://weijmer.blogg.se/
Postat av: Sååfie

haha,det tänker man inte på.Det va lite skoj, vart hittade du det ?

2009-09-30 @ 10:40:08
URL: http://rosaskoor.blogg.se/
Postat av: monia

mmm, kan man fundera på :D

2009-09-30 @ 13:56:19
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0